Vitamin Shaklee untuk Sakit Lutut dan Sendi

“aduh..mak sakit lutut la..susah nak sujud..”

dialog seperti  ni biasa kita dengar dari parent kita especially mak2 kita, betul tak?
mak saya pun sama..
in fact, saya pun penah alami nye selepas lahirkan kakak putri..
serius sangat sakit..lutut rasa dicucuk2..
nak bengkok punye lah susah..
paling sadis nya, 8 bulan saya menderita sakit lutut tu tau!

itulah salah 1 akibat bila kita ni, para wanita, tak berpantang dengan baik.
kata2 orang tua ada banyak betul nya.
cuma kita ni ingat, petua lama2 dah tak valid di zaman moden ni.
no! bab pantang lepas bersalin, mesti ikut!
badan kita nak pakai lama,tau..
kalau kene sakit sana sini bile tua nanti, kita yang tanggung tau!
bukan orang lain.

jadinya, lebih baik kita bersedia dari sekarang sebab semua orang pun tau,
MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MERAWAT.

——
saya tertarik dengan kata2 Prof Muhaya dalam rancangan Nasi Lemak Kopi O pada sabtu lalu (13 julai 2013).
Beliau menyarankan agar kaum wanita menjaga berat badan dan kesihatan dengan niat;
INGIN SUJUD HINGGA NAFAS TERAKHIR.

kenapa beliau sarankan begitu?
sebab, kalau kita solat kat masjid atau surau,kita boleh jumpa warga2 emas yang solat secara duduk dengan menggunakan kerusi.
bile kita solat secara duduk, kita tak dapat sujud atas sejadah, betul tak?
itu lah yang beliau maksud,kan..
badan yang berat juga boleh jadi punca kita sakit lutut.
sebab tu beliau sarankan juga agar kita jaga berat badan kita, jangan sampai obesiti.

tapi, kalau sekarang dah kena sakit2 sendi dan lutut, macam mana?
semua orang tau jawapan nya adalah, KALSIUM!

ini cadangan set dari produk shaklee untuk mereka yang mengalami sakit2 sendi dan lutut.
orang2 muda juga boleh ambil sebagai langkah2 pencegahan. :)

BAGAIMANA 3 SUPPLEMENT INI BERFUNGSI?

OMEGA GUARD.
paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan.
oleh sebab itu ia bole mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.
ia mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan efektif.

ADVANCE JOINT HEALTH
mengandungi 1 bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan di dalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi seawal 5 hari!
(hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka!)

OSTEMATRIX
Ostematrix adalah kalsium yang isinya paling seimbang untuk memastikan kadar penyerapannya adalah 99%!
Ia membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.

untuk tempahan,

KLIK SINI https://www.facebook.com/messages/myvitallyvitamin
DAN TAIP ‘SAYA MAHU SET SENDI SAYA’

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE!
FEEL FREE TO:
add, BAIZURA BAHAR
like, VITALLY VITAMIN
email vitallyvitamin.info@gmail.com
sms/whatsapp 016-5952771

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *